Fredag i mitt hjärta <3

Nu e det äntligen fredag!!! guud så sköönt =)

Lucia samtalet gick väll hyffsat bra och linnea var jätte trevlig .Mitt elevrådsmöte gick också bra, över förväntan faktiskt! Jag kom fram till mycket och det känndes som om alla lyssnade och tog till sig.mycket bra :D Engelska glosorna gick prima dom med och jag var duktig och stannade kvar efter skolan för att måla på min tavla . shiit jag e bra jag.

Ikväll e det gospel tema i idol lite lustigt sådär :Pm och vi e såklart bänkade hemma hos mig för att glo på det. Sedan bär vi av hem till Bella för en sleepover :) fredag,fredag,fredag <3333333 helg i huvudtaget ! jag e så glad !

Snart serveras det hamburgare hemma i familjen lannerbäck/sund najjs najjs :)

Just det btw, på mina skolabyxor så har jag bestämmt att det ska stå LANNERHÄCK i röven :D ahahahaha fett coooolt jue :D

nu ska jag ta det chill, gör detsamma vettja!:)

//En fredags glad Veronika

Lolita <3

Friddelin <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

sexiga bilder ;) men vi måste gå ut och göra något sådär igen! :/

2008-12-07 @ 21:21:33
URL: http://lottafredrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0