idol-kväll like usual ;) <3

ikväll är det idol o de betyder kolla på idol me massa tjejkompsiar :D gött (Y)  o jag o veronika fick nyss veta att på nyårsafton fyller nyvkarn typ 10 år eller nåt skitsamma då ska den som vinern idol i två finalister därifrån komma till nykvarn för att sjugna häääär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fattar ni???!!!??!?!?!!??! JOHAN KANSKE KOMMER KOMMA HIT TILL NYKVARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOGM!!!!!!!!!!!!! lätt att v iska kolla som fan!!!!!!!!!!! wooohoooo :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

jag o banan (veronika) sitter här i våran johan palm tröjor redo för idol ;) ^^    gospel tema ikväll johan kmr säkert va bäst!! like usual. de här inlägget blev en upprepening efter veronikas. skitsamma gött (Y) :D




låten som spelas om o om igen i veronikas lägenhet ;) undra vrf? den e bäst :D

byebye have a good night! :D /frida'


Kommentarer
Postat av: Malin

men kan man härma mer med bildtexten elr? typ exakt sådär har ja skrivt under den där videon -.- ..



xD

2008-11-30 @ 12:05:19
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/
Postat av: frida

malin: jag bryr mej

2008-12-01 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0