You will survive

Hejsan svejsan!

Lovade ju i går att jag skulle berätta lite mer ingående om mitt liv nu för tiden, och jag håller vad jag lovar.
Anledningen till att det inte har blivit så mycket blogg från min sida är för att jag har så himmla mycket och göra nu för tiden! det e alltid nått.

På nått sätt brukar det alltid bli mer i skolan ju närmere jul vi kommer.A lla lärare ska klämma in prov och inlämningar bara för att i sista minuten kunna kolla vart vi ligger och vilket betyg dom ska ge. Detta gör det bara mer förrvirrande för oss elever kan jag säga. Pluss att nu e jag ute på massa öppna gymnasiumn för att snart e det dags att söka och jag har ingen aning om vad jag ska gå!?!?...förut musik då men jag vet fortfarande inte vart. Så ni hajar? jag e förvirrad och stressad för tillfället...
Men men man får ta dagen som den kommer och göra det bästa av situationen helt enkelt.

Som ni kanske vet så e jag ordförande i elevrådet på våran skola och min kära kompisa lisa är sekreterare. Detta betyder att vi har mycket ansvar för skolan och att det tar en hel del av våran konsentration. haha. Vi är iallafall ute nu och föröker fixa det här med skoltröjor. Vi ringde ett samtal idag till hon som jobbar inom detta så nu har vi lite avklarat iaf! känns bra :) men på nått sätt så e våran klass ganska bra på att bli sura på varandra, så det blir stor fight när vi ska försöka välja tryck till framsidan..,men va tur att jag och lisa e så kloka och har hjärnorna med oss, vi har kommit på ett sätt nu :) okey ingen fattar vadf jag blarar om...hajar det ja! På tal om elevrådet så ska vi h¨ålla vårat första riktiga möte själva i morgn !!! spännande!

Immorgon har jag också min intervju till att kunna bli lucia =) hon som bedömmer var med på träningen iadg och hon såg skit sur ut hela tiden :Pojjojj här får man passa sig! Nej men på nått sätt känns det som om lucia betyder nått speciellt för mig. Ända sen jag var liten har jag velat stå där framför skolan i den fina vita klänningen och den stora krona. åhh säger jag bara ! det e så vackert :')

Idag var jag på öppethus på Wendela Hebbe och det var väll bra, sen var jag på kören och...guud så kul det är :Dså skönt att bara sjunga av sig lite och umgås =)

Jag fick VG på mitt hemkunskaps prov, mycket stolt ! jag fick G på mitt matteprov, och jag klarade omprovet i matte.för er som ville veta då. omg.

Nej nu e det kanske dags att sluta och börja förbereda för mötet i morgon och sedan pligga lite negelska glosor :)okey jag kan dom redan MOAHHAHA :D:D:D jag e allt bra jag :)

// förvirrad Veronika



Jag och mina kära vän LIsa ( sekreteraren ) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0