You make me feel

Hej, nu sitter jag här med Isabelle och tittar lite på bloggar :)

Dagen har väl vart ganska seg :P Jag åkte till skolan för att hämta min prao-lapp, på lovet!!! :O
Men Lindas mamma trodde typ att vi skulle invadera skolan lr nåt så till en början vägrade hon att släppa in oss, haha. Sen fick jag inte igång moppejäveln efter vi mött Veronika. Så jag rullade skiten till Frida, som inte är hemma, men saknad <3, och frågade hennes pappa om den fick stå där xD Och det fick den minsann.

Jag håller med Veronika som fan! Shit vad skönt att bara sitta hemma under täcket och mysa med en kille, med levande ljus och titta på film, eller bara sitta där. Inte bry sig om något alls bara sitta där.
 Men som sagt back to real life! Här går vi upp och mockar och blandar kraftfoder till hästar istället.

Jaja, imorgon blir det workout för mig och isabelle, känner att jag börjar bli sådär hängig som jag blir när jag inte tränat på länge :P

Jusste Veronika hur gick det med dina 40 längder? <3

Känner mig sjukt tråkig här på bloggen, men det måste väl finnas en sån person också xD

/ Susanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0