stockholm!

vilken härlig helg jag har haft! I fredags så tog vi det chill hemma hos mig och sanna slaggade kvar :) på lördagen så åkte vi in till stockholm tidigt på morgonen för jag och malin skulle söka till idol, men vi kom dit,träffade johan palm,träffa peter,såg på kön,velade och banga! :) så gick det med det. Men vi drog oss in mot staden och handlade lite god lunch och köpte jordgubbar och gick mot kungsträdgården för att käka :)sen drog vi in till affärerna,shoppade lite och sedan bar det hem. Jga och frida stack bara hem och packade och sedan så drog vi iväg ut i skogen på hajk. När vi kom fram visade det säg att det knappt fanns någon mat kvar åt oss så vi drog oss in till nyken igen för att köpa pizza :) jag var inne max en timme i lördags! och på söndagen var jag också ute hela tiden, och för det mesta på sjön. så jag såg ut som en tomat i ansiktet igårkväll :P

Jag har snott lite bilder av malin vars blogg förresten heter http://bjorkhopp.blogg.se/ :)


JOHAN!!!!<3


Frida med två heting killar i bakrunden!!! malin tog jag igen på bara dom?!?!:D


vi stod längst bak i kön...
 

Så vi begav oss därifrån.....och satte oss i kungsträdgården istället och käkade :)


frida stekte på som faan :D


och jag med ;D


Sen började malin sabina och frida dansa!!!!:D


och göra konstiga saker...


japp :) så kan de va ;)

Nu ska jag snart dra iväg på föräldrarmöte, hare gött i solskenet people <3

//Glada veronika



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste alla ha den där bilden?? :O Det ser ut som jag har blöja X) hate it!

2009-05-12 @ 09:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0