Lotta 16 år !

Nu har vi kommit hem från lottas födelsedags fika :) grattis igen sumpan (L)




Mina favorit tjejer !

vi ska alltid vara så heta !

 När vi skulle gå hem så skulle frida ta kort när jag hade party popers på mig, jag vill bara säga att jag tror hon blir mäster fotograf när hon blir stor ...... (Y) ahah hänger sådär lite snyggt i en klump nere i håret, bra frida !

Sen var det en katt som var hur söt som hällst och den ville äta upp min kamera!



Hare gött <3

// kalas veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0