this is a man's world

Nu sitter jag och kollar på "the proposal" i sängen, men strax ska jag gå och sova. Man måste ju va pigg till nyårsafton ;) Idag har jag, mamma och malin varit iväg och letat jacka (som vanligt) och handlat och lite smått och gott. Och otroligt nog kom jag hem med en jacka och jag trooor jag ska behålla den iallafall. Om man inte ska följa trenden och lämna tillbaka den som vanligt! Haha.

Igår va jag och Anton hemma hos Lotta och vi satt i nästan EN timme innan vå vågade oss på ett spel som Lotta fick i julklapp. Elchock spelet eller vad det kallas. Att den som trycker sist på sin knapp får stöten. Haha, vi var så skraja men till slut vågade och då var det en jäkligt mesig stöt man fick ;) Får se om man är lika feg man ska köra nästa gång igen!

Nehe men jaha. Jaha men nehe. Idag är det nyårsafton kom jag nyss på :D Jag sitter här och snaskar på kinapuffar som vanligt. Jag fick ju en hel jäkla påse av sånna i julklapp av lotta och nu vill jag bara spy på dom. Lotta, om din tanke va att du skulle få dom för dig själv i fortsättningen, så har du nog lyckats med det!

Men jäääklarns vad det är kallt ute nu! Helt otroligt. Visst att det är kul med en riktig vinter för en gångs skull. Men hur länge ska man behöva stå ut med den här kylan ? :O Fast man ska ju inte klaga.... Men det gör man alltid :) På sommaren för att det är för varmt och på vinter för att det är för kallt och på hösten för att det är för regnigt och på våren för att det är för blaskigt. Men för tusan, de hör väl till :D

Nä, om man ska ta och orka resa sig ur sängen och gå och borsta tänderna....eeeeeeller sitta kvar vid datorn ett tag till. Det sista lockar ju :;


Här om dagen rensade jag bland mina kvitton och det var nog på tiden. Jag hade ett litet hopp om att jag kanske möjligtvis skulle hitta någon peng där bland alla kvitton, men inte de inte! Jag hoppas studiebidraget kommer snart, jag fattar aldrig när de ska komma nu för tiden?



Men nu är de sovdags, godnatt <3 /frida'



Kommentarer
Postat av: lotta

hahahaha yes det var tanken! nu kan jag

ha dom för mig själv :; <3

2009-12-31 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0