Jag är lite kluven

Hejsanhejsan :)

Nu var de ett tag sen jag bloggade, innan julafotn nån gång om jag minns rätt? Men julafton va mysigt :) Fick lite smått och gott, bland annat en kamera. Så NU mina kära läsare, ska ni få se mer bilder från mig, de lovar ajg nästan ;) Den är rosa och fin, men eftersom den inte kan ta kort på sig själv så får ni en bild från elgiganten :) (y)
Jag fick också en sånn där bild som man sätter på datorn, jag vet inte vad jag ska kalla det, men nu är min dator übercoool!
        

1. Min kamera
2. Min dator
3. Från julafton, jag och malin gav ellen en kortlek.
4. Mitt lilla julpynt.


Idag mår jag inte så jättebra. Jag vet inte riktigt varför. Antingen är det för att jag håller på att bli sjuk eller så är det för att jag ramlade in i ett element med huvudet igår. Hmm..får väl hoppas det är elementets fel så kanske de går över om någon dag :)

I lördags va vi som veronika sa i skogås på tjejmiddag/fest. Det var trevligt (: Fast jag orkar inte lägga in bilder från de nu, får bli en annan dag!

Nu ska jag bara gå o döööö tror jag (: får se vad som händer ikväll eller om jag bara chillar järnet!

Ha ett bra fortsatt lov så hörs vi! Btw så känns det som att lovet snart ska vara slut, men det är ju ungefär två veckor kvar efter nyår! :D deee om något är nice!

Pusshej / frida'








Kommentarer
Postat av: E.P

nej ja e lite kluven!xD hahahahhaha

2009-12-30 @ 17:19:09
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0