Show me your heaven

Tooodles :)

De senaste dagarna har jag bara legat hemma och varit allmänt dåsig och nere. Inte har jag varit med någon heller för jag bara ligger och hostar i pyjamas och äckligt hår. Men idag har jag duschat och piggat upp mig lite. Nyårsafton i morgon !

Mamma låg ju hemma i svinflu hela förra veckan så jag hoppas att de inte är de jag går och bär på.

Idga fäljde med mamma,nicklas och evelina till affären och storhandlaoch vi besökte även tant optikern. And yes på måndag halv 12 så skajag på synundersökning. Glasögon här kommer jag...

Bara för de kastar jag in en olding bildpå mig och fridden <3


Igår fyllde min fina Lina år. Hela 16 bast! grattis gumman <3 Och bara för de snor jag en jätte fin bild på henne från när hon var på studion !



Om exakt två månader e vi ute ur den här lägenheten. Då bor vi i saltskog! I slutet av februari ska allt vara packat och klart och städningen ska hålla på för full hals. Jag längtar inte och just därför måste jag börja packa snarats. De är mer en man tror att packa ihop från 8 pers, 2 hela lägenheter. Gasch jag måste allvarligt sätta igång.  De e kaos häär.

Och bara för dee, så bjuder jag på en bild på familjen framför någon fors i Piteå !haha


Snart hoppas jag att vårdcentralen ringer så jag kan bli av med den här skiten, Seriöst hur länge ska man behöva vänta? De e ju piss!

Imorgon är de nyår! Har jag nämnt de kanske? ahhaa konstigt de där..., de var ju nyss nyttår?jag tror jag börjar bli gammal ..

Nej nu vet jag inte riktigt varför jag sitter och skriver eller om vad. Förtillfället känns de som om jag skulle vilja vara utomlands. I ett varmt land där man kan ligga och sola dagarna i enda och sedan sitta vid resturanger på kvällrna ! åhh va skönt de vore :) Men jag gillar kalla sverige också. 15 minus e ju ingenting hihi ^^

Jag avslutar med lite sommarbilder bara för de :)<3





Nej nu ska jag byta lakan och sånt i sängen och kanske plocka undan lite. Klockan e ju ganska mycket men lite hinner jag nog iaf :)

Puss och kram <3

// Hostiga veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0