Helg Helg Helg

Inte för att man märker av det nu när det är lov precis men skönt äre ;)

I torsadgs så vaknade jag vid tio efter att ha sovit i över tolv timmar! så grymt skönt att vila ut. iallafall så åt jag frukost klädde på mig och packade gym väskan och började gå mot gymmet i det soligt vädret! Men när jag väl var framme och ryckte i dörren så kom jag på att dom inte öppnade fören halv 3  x) vilken fail haha. Jag gick tillbaka hem och då åkte vid med bussen in till stan för att hälsa på min mormor. Det var trevligt trevligt :) Jag sa att jag var tvungen att åka 4, så jag kunnde ta lift hem med nicklas som slutar jobbet men nej  nej...mormor erbjuder sig mat och nicklas stannar då mer en gärna ;) ahha vi åkte iaf hem vid 6 och när jag kom hem fick jag snabb packa och sedan springa iväg till kören. Det var också väldigt roligt, bara jag sanna och jossan :) vi fikade sjöng och sedan vid halv nio kom gänget och mötte upp mig i centrum. Jag hoppade in i niclas mammas bil för att visa henne vägen till stugan, sedan skjussade hon mig till goggos där alla var. Vi beställde pizza och sedan traskade vi iväg mot stugan igen. Vi käkade,flummade och gjorde en brasa! vi lekte också lite töntiga men roliga lekar på kvällen :D haha. Det var iaf en super mysig dag, måste göras om =)

Utsikt från mormors lägenhet :)


Vi fikade supergod semla på kören ^^


Och kvällen i stugan var najjs!....... hahah så det kan se ut





Lotta var söt :)
 och anton

När jag kom hem tyckte jag att jag var den äckligaste människan i världen, haha sovit i smma kläder man hade på sig, inte borstat tänderna och värsta morgon frillan så det blev en lång varm dusch och sedan bestämmde jag och frida att vi behövde frisk luft så vi drog en lång promenad. Då fick vi tid att prata om massa saker och kännslor också och det e ju alltid bra. Sedan gick vi hem till mig och åt mackor och en stund senare drog frida hem,vi var trötta och slitna. Jag åt tacos med familjen och så lånade jag ut min lägenhet till min lillasyster som skulle ha film kväll med några kompisar, så då tog jag hennes rum och och kollade på lets dance! FAAAN att carl jan åket :'(:'(

Innan den låååånga duschen haha då var man inte fräch inte


efter den långa duschen kollandes på lets dance ahah




Det är bra jobbat att ta kort på sitt ansikte när man är rent ut sagt äcklig ioch sen när man är fräch ja då tar man bara kort på benen.......men det e gött(Y)

Jaha idag har jag degat runt i pyjamas och morgonrock hela dan. Solen harlysigt fint och ändå har jag inte vart ute. Dåligt gjort av mig. Funderar på att ta en promenad nu. Ja så får det blir!

Ha en fin dag allihopa // Morgon sega veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0