23.27-23.52

 Hejsan :)

Idag har vi vart i stockholm på nått ställe och målat keramik koppar. Jag valde att måla en underbart stor kopp, som flitigt ska användas för te drickande! Dock får vi inte hem grejerna fören om tio dagar då dom måste brännas och lackas eller  nått ;) Men fint vart det och trevligt var det :)

Min otroligt vackra mugg som dock kommer vara röd och skimmrig när den e klar :P




Efter det besöket åkte vi hem till lilla nyken igen och käka varma mackor till middag, mumms! Sedan planerade jag och frida att vi skulle dra in till södertälje och kolla på bio, men vi vill se i taket lyser stjärnorna och den visas inte i södertälje en ... vilken besvikelse. Men jag hittade en trailer om en gammal film som verkade bra så vi gick till videohörnan och hyrde den, köpte godis och gick hem och kolla film istället. Filmen var grymt bra den hette " What girls wants" ellernått x)

Nu sitter jag själv här vid datan och ska snart gå och borsta tänderna och lägga mig för jag har en fullspäckad dag imorgon. Måste gå upp halv nio för att sedan klockan nio gå mot lillhaga och träna 4 åringar i gymnastik. Sedan ska jag åka till s-tälje med lotta och kolla när hon lirar sin sita match innan opertionen och där efter bli det scouter på kvällen ;) Har inte vart där på evigheter....

Normala människor e ute och festar nu men jag...går och lägger mig, gah.


Dagens bästa:  Får bli en blandnig av filmen och kopp målningen ;)


Dagens sämsta: Får bli min jävla träningsvärk!!! jAG KAN INTE SITTA INTE STÅ INTE RÖRA MIG! fy fan :'( Jag e helt enkelt orörlig till skillnad från vissa andra......


Jaja bara ett tecken på att min träning har gjort sina spår som dom ska ;)

Nej nu väntar sängen och en tidig morgon, Godnatt på er, ha en mysig natt och dröm söta drömmar !

// Träningsvärks verra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0