Chilla grillen

Halloj allihopa!

Jag säger som frida guud så skönt med fredag! Efter en lång vecka ska det bli skönt att bara chilla grillen nu.

Idag var det lugna lektioner och dagen slutade halv fyra med no: prov. Vet inte om det gick bra eller dåligt men skrev på allt iaf :) Så vi får se helt enkelt.

Och vi lunchade som sagt på Rhodos idag med elevrådet, det var mycket smarrigt men Johan och Lena investerad i att vi skulle tugga tuggummi efter för vi stank vitlök haha! Det kännde kristina sen hon sa " Men guud veronika STÄNG mun! " haha lite lustigt;) Mamma kännde också även fast jag då tuggat tuggummi i flera timmar :P Men jaja gött var det.

Efterskolan drog jag hem och bytte till träningskläder sedan drog jag till gymmet och träna lite. Skönt!
Nu har jag precis duschat och väntar på att maten ska bli klar, det blir pommes vet jag allt ;) gott. Kul att stoppa tillbaka alla kalorier man precis gjort av med.... haha fast det e ju det som e grejen att om man tränar så kan man också äta onyttigt utan att gå upp i vikt och bli rund. :)

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället. Ska njuta lite av fredagen nu!! Snart käk och sen kommer lolita och friddelin hit <3

Ha en trevlig start på helgen nu och glöm inte att ta det lungt ! ;)

Dagens bästa: Går till den goda maten på Rhodos :)




Dagens sämsta: Får bli råplugget jag och lotta drog precis innan no provet! Boooring :P Men vi hade fint sällskap av Robin och Magnus ;) och fina danser hade vi med!


// En Veronika Som ÄLSKAR Fredagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0