What a girls wants..

Kom precis hem från Veronika, har kollat på film och snaskat godis. Vi kollade på "what a girl wants" tror jag den hette, den va faktiskt bra, annars brukr jag o veronika va ganska bra på att hyra dlåiga filmer xD hahah men den här gången lyckades vi ;)



idag har jag först varit iväg för att leta fotbollsskor, men ute-fotbollsskor, har ju självklart ingen fått in..så nejnej. vi åkte också runt och kollade efter tapeter åt malin för hon håller på o göra om i sitt rum. men om man känner malin rätt, så förstår man att hon inte hittade nåra som hon ville ha. menmen de e gött.

jag ska faktiskt snart slagga för jag o veronika ska nämligen upp runt halv nio imorrn för att träna små fyra-åringar  gympa :P hahah ska bli ganska kul faktiskt, säkert jättejobbiga o söta;) imorrn ska jag o malin också iväg till typ nån som jobbar på mammas jobb och träffa henne o hennes barn, för vi ska kasnek va barnvakt åt henne nån gång :) o tjäna kosing ;D hahahah missar tyvärr lottas sista basketmatch innan hennes operation :( men lotta kmr göra comeback senare, så de e lugnt ;) hahah sen på kvällen blir träning =)

mennu ska jag sova, de e ju en dag imorrn också ;) godnatt (: <3 /frida'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0