How To Be The Perfect Girlfriend

Tjosan britta!

Igår var det midsommar och det var mycket trevligt! Först åkte familjen iväg en tripp till trosa där vi handlade och käka glass. Sedan bar det hem och då börjades det laga middag för fulla muggar här hemma! Massa god mat vart det! På kvällen var jag ute i "gårds tältet " en snabbis men gick sen in för att äta tårta :) Efter det kom lotta anton frida och filip hit och emlie var här med! Vi hade det skojj!:) Vi plockade blommor vid 12 slaget och sedan gick vi hem till lotta och sedan vidare till lottas kusiner där vi käkade ännu mera tårta!:) Vi gick hem till mig och när anton och dom gått så la sig jag frida och lotta i min säng och käka chips haha :) Gott!
Idag vaknade vi sent och sedan har jag bara varit hemma med mormor och anders , och vet ni? vi har ätit TÅRTA! ahhaan shiiit va tårta det blir runt midsommar x) Inte för att det gör mig nått :Phaha

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något!

Vi var i trosa och käka glass :)


hoppas ni hade en bra midsommar !

// Veronika som vill hitta på något nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0