Så som sommaren ska vara

Idag vaknade jag upp hos lotta. Jag filip,anton och frida sov där igår och det var sköjj! Idag har vi varit på promenad ner till vattnet och sedan har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Käkat middag och sedan har jag coh paulina suttit ute och druckit kall cider och käkat ost och kex :) Det e precis så här sommaren ska vara! Bara ta en dag i taget utan någon som hällst stress. Så sköönt!

Fast jag kan inte säga att det riktigt är så...att jag tar dagen som den kommer alltså. Redan på fredag eller söndag drar jag och paulina upp till piteå och bor i mormors stuga :) vi ska träffa släcktingar och bara njuta av lungnet! Jag blir borta en vecka och när jag kommer hem e jag hemma en dag sen drar jag en vecka med lotta och frida till lottas stuga . Fast sånna här saker e okey att planera tycker jag Det ska ju bli så himmla roligt!

Nej asså nu börjar det kännas att det är sommarlov! Solen skiner och allt e bara så chill !!

Ikväll drar vi några stycken till stranden och har det najjs, Jag ska bada för jag dör ju i den här värme böljan! men jag ska inte klaga det e himmla underbart <3

Nej nu ska jag nog ut och njuta en stund till i solen sen ska vi dra till hökan :)





HA DET BRA !<3

// Lugna Veronika


Kommentarer
Postat av: Malin

tycker du det har varit värmebölja idag?! ojojoj..

2009-06-22 @ 00:48:19
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0