the black little apple

Precis som min syster malin har jag inte heller något livo hc ska också göra denna blogggrejsimojs, vet inte vad jag ska kalla det haha :P

Instruktion: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken.  Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "XXX är...." och lägg in dem på din blogg

Frida är vårfin. - Ja men se där, synd bara att det är vinter ute nu IGEN då??

Frida är nämligen namnet på den här nya kudden från Ellos. - Åh va lyxigt och få en kudde döpt efter sig...

Frida är femma i Europa. - Här menar dom självklart på snyggheten!

Frida har kommit lite längre i spelet än vad jag har. - Ja, vad ska man säga, jag ligger alltid steget före än alla andra!

Frida är poppis. - Ja allt tjat om att man är så himla poppis här i nykvarn alltså, börjar bli lite smått uttjatat...

I'm a nolifer (: haha, men nu ska jag nog faktiskt sova. Våran blogg verkar föressten har varit ganska död en tid här framöver, haha :P fråga inte varför x) men godnatt iaf! / frida'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0