berg är till för att flyttas

Jag gjorde ett test som jag hittade på en blogg om vilken humorålder man har. Jag fick 15 år haha o min humor verkar väldigt kass enligt beskrivningen under!! haha låter typ som killarna i min klass x)

Din humorålder är 15 år

Du bara älskar YouTube-klipp där folk spyr, är fulla, skadar varandra eller gör spektakulära krascher. Yeah! Du är en kille som spelar mycket WoW, tjuvröker med polarna på rasterna och fascineras av smått sexistiga skämt. Den "grabbiga" stilen, yes man. Gillar t.ex YouTube-klippen "Skogsturken", "Chocolate Rain" och "Kom igen Britt-Marie" - vilka du gärna Googlar fram och visar upp framåt småtimmarna på hemmafesten. Du käkar enbart på McDonalds och annan snabbmat.

Favoritprogram på Comedy Central: South Park & Comedy Central Roast

/frida'

just ja jag tänkte fixa bloggdesignen, men de gick inte ås bra så nu råka jag ta tbx till gamla vanliga tråkiga..haha men de ska jag fixa snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0