Karin<3Jag<3Guvenören

Tjoo bree!

Nu e jag hemma efter en jätte mysig helg i jönköping med mina orkester poolare ;)vilken tönt jag e,jag vet.haha. Men iaf helgen har varit toppen men det har vilat ironi över den hela tiden haha......malin asså x)

Vi har gjort sjukt mycket roliga saker. massa konserter och sen efterfest på rix fm på kvällen. hahah massa konstiga typer som ville ta på ens kärlekshandtag :Dhaha.

Mat? ja om ni frågar mig så e det det som har vart det bästa med resan ;Pfyy vad jag har käkat men det e ju inte så konstigt då vi har käkat på GUVENÖREN. asså shiit jag säger bara guvenören for life <3omg, ja jag har vart lite flumm med med det e bara sköjj ;)
 Sen har vi suttit uppe och spelat kort hela näterna, petter och gabbe kan känna sig ägda!moahhahahahhaha
Sen hitta jag rök killen också men omg det visade säg vara jag som hade tjuv rökt i ventilen :D:D:D:D hahahahahhahaah....nej okey jag ska sluta det är ändå ingen som hajjar :O;D men kul var det :)

Jag orkar inte skriva så mycket mer om resan nu men det var grymt kul!:)

Vi var nyss borta vid hökan också och tog oss ett dopp i det blå =) det var sköönt :) Bilder från det får ni imorgon !

Men några bilder från resan kanske jag kan klämma in.

Vi tävla i en hinderbana och frida förlora mot malin ;)


Jag in action!


Jag och Jocke e gangsters!!!!!


Jag och Lill Per utanför guvenören<3



Sara på guvenören :)


Malin i hinderbanan^^


Nej nu orkar jag inte lägga in mer det var segt på den här datan :( Frida kommer säkert med en del pics senare :)

Godnatt <3

// Guvenören kära Veronika



Kommentarer
Postat av: frida

du o lill-per utanför guvenören xD hahahahah den e ju klockren (Y)

2009-06-01 @ 15:52:20
Postat av: Malin

hela inlägget är klockrent! xD haha. för att inte tala om rubriken! ja hör din röst typ säga allt när jag läser. Som Guvernöööööööören :P







2009-06-01 @ 17:12:26
Postat av: Malin

hela inlägget är klockrent! xD haha. för att inte tala om rubriken! ja hör din röst typ säga allt när jag läser. Som Guvernöööööööören :P







2009-06-01 @ 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0