ros och hav guud vilken kanal

Tjii :)

Igår var vi hos anton och kollade på två skräckfilmer, fast jag vet inte om man kan räkna den ena som en skräck. De va lite konstigt för de var en skräck i början, seriös, och man skulle bli rädd, men sen så vart hela filmen ett skämt och de var liksom meningen att de skulle bli fult och larvigt, nej asså de e svårt att förklara men de var mer en komedi typ xDhaha

Jaja vi vaknade vid halv tio i morse för då hade vi ställt klockan. Jag lotta och ja frida tillslut gick upp och klädde på oss och sen gick vi hem till mig där lottas pappa hämtade oss och vi for till coop. Vi har handlat idag till halloween imorgon. Duktigt av oss.

Nu sitter jag och provar ut kläder tills imorgon, tror jag e lite halvklar ;)haha

Jaja idag blir de att förbereda lite och sedan bara chilla :)



sååå söööt bild !:D

Idag är de också min vän emelies födelsedag :) grattis på henne <3



hih gammal bild på flickan !

nej nu ska jag getta ett liv, pussgehejs !

ha de bra <3

// veran som planerar kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0