I am a Freak

Hallooo :)

Idag var de bara frisörteknik i skolan och de var helt okej. Provade min frisyr som jag ska göra på en modell nästa vecka som sedan ska plåtas. Gick helt OK. Sedan bar de hem och då tog jag de lungt en stund inna  jag gick till lottas skola och satt där inne och väntade på att hon skulle bli klar så vi kunde traska hem till mig. Efter de vart de mellis och sedan bara massa snack, vi hade inte träffats på nästan två veckor !! Vi drog ner på stan vid halv 5 också och lotta köpte en skit snygg partyklänning och sedan köpte vi likadana shortsdresser, kommer se as bra ut i sommar och redan nu !haha

Såhär ser den ut !:)



Nu har jag precis ätit middag och ska precis sätta mig ner och ta tag i lite plugg. Booooring men what to do??? Nu kämpar vi maj ut och sedan e det bara ynka chilliga dagar kvar i juni och sedan e vi friiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaa :D

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv, höhö

puss<3

// Veronika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0