Nya grejer

Igår var jag i Kista och shoppa. Fick dock bara med mig en väska och ett par tights. Ville handla nya underkläder men fyyy va fult allt är nu? Jag vill ju ha snygga underkläder !!!! Jaja tänkte att jag skulle visa lite vad jag fick i julklapp :)

Mina saxar !



Örhängen från england !! Söta  ;)



Locktångar och sånt !



Från min favorit butik lush :D( jag önskar ni kunde känna doften genom bloggen, men sorry :( )



Sen fick jag även pengar,presentkort,playstation, datakudde, massor va fina grejer helt enkelt,TACK <3

Just nu sitter jag fortfarande i pyjamas,lyssnar lite musik och bara tar de lungt.Känns som att de redan börjar bli mörkt ute, suck ! Får se vad som händer senare, funderar på om jag kanske skulle följt med mamma och evelina ut förut, behöver nog lite luft !!!

Men ha de så bra <3


// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0