Tonight is what it means to be young

Hejsan hoppsan!

Har in princip spenderat mitt lov med att vara på stan och slösat mina pengar, varit hemma hos matilda med linda och sofia och bakat, spelat spel och kollat på film. Sovit hos lotta med veronika och ätit pizza, chips och dipp. (Gör vi något annat ät att äter? Nej!) Kommit på att julknäcke med smör och ost är det godaste som finns typ.Varit på ett body step pass på smart hälsa, som jag och malin fick medlemskort på i julklapp.

Och imorgon är det nyårsafton! Taggad till tusen. Ska vara hemma hos michelle med väldigt många från klassen och några extra på det. Tror det kommer bli gryyyyyyyymt! Innan ska jag hem till sofia med linda och äta mat och fixa oss däääär :)

Har inte lagt in några bilder från julafton än så tänkte att jag kunde passa på att göra de nu.




Tomtarna! malin och jag


Morfar :)


Lilla Matilda :)


Paketöppning.


Och tillsist våran julgran!

Men nu får det räcka. Börjar bli dags att gå och lägga sig så att man orkar vara vaken till tolvslaget imorgon iallafall ;) Imorgon ska jag för en gångs skull ta med mig kameran! Så det kommer upp lite roliga bilder här i bloggen från mig någongång. Ha ett bra nyår allihopa! :) Puss /frida



Kommentarer
Postat av: Ellen

tur att du inte tog likadana bilder som malin!;) (blink)

2010-12-31 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0