När tiden bara går

Hejsan. Nu bloggar jag från mormor. Kom hit igår kväll och vi fika och jag tog en dusch. Sen somnade jag gott! Förseningar i morse och förseningar hem. Men what to do? Han som körde ersättningsbussen var lite kul iaf, " jaha nu är vi farmme på mallorrrrcccaaaaaaaa mina damer och herrar, ut och njut i värmen "!!! haha lite kul ;)

Nu har vi ätit middag iaf och jag sitter och myser i mjukiskläder i den mysiga fotäljen ^^

Just ja svenska argumenterande talet avklarat! yey

Nu hörde jag precis på vädret att de ska bli 35- 40 minusgrader någon natt/ morgon här framöver !!:O omg va ordet

Här om dagen gjorde vi uppsättningar på hårmodeller som skulle gå en tidslinje från 1600 talet till 2000 talet, super kul !


Jag vill bara tillägga att andra sidan av den här gröna tuppkammen är knallrosa ! så cool, kan man gissa vilket tal? 80 talet !!!!!!!!!!!


 En från 1600-talet


Jag och mormor år massor av god frukt till mellis idag ;)



Istappar utanför fönstret



Jag har gått en härlig promenad idag också:) försöker hitta så mycket bra med södertälje som möjligt som lite back up för att jag har gråtit 2 kvällar i rad. Ja flyttångest var de ja. och de blir säkert mer. Men heey vilka bra ställen de finns att promenera vid här ! och att gå vid vattnet är ju så sjukt fint :)hihi





Nej nu ska jag vara social med mormor.

Pussar <3

// Södertälje Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0