Torsdag

Hejsan :)

Slutade elva idag och de var riktigt skönt. Åkte hem ( till mormor ) och la mig ner en stund och vila, ännu skönare !! haha sedan pracka hon på mig en bulle och därefter gick jag ner på stan och mötte upp lotta. Vi fönstershoppa och gick sedan och fika. Super mysigt att träffas igen då vi gör de allt för sällan nu för tiden!

Gick iaf upp igen och satte mig och plugga matte och jag måste bara få säga att jag älskar att lösa problemlösningar och att räkna ekvationer och roten ut e super kul :) Så matte provet kommer nog gå super imorgon :)

Sen åt vi middag, potatisklyftor och fliéer och de satt bra. Sen skickade mormor ner mig till konsum för att handla glass och godis för vet ni???????? jag har MVG i FRISÖRTEKNIK :D:D:D yeeeeeey me :D Sen har jag fått reda på att jag har mvg i hantverksorigentering!!! jag har kämpat och faaan va skönt de är när de ger med sig ! blod svett och tårar var de ja ! Det enda ämnet jag skulle kunna få g i är matte ( och jag kan nog till och med få högre ) sen har jag bara VG och MVG i alla andra ämnen. stolt var de andra namnet ja höh

Nej nog om skolan. Nu sitter jag och myser i min favvo fotölj ,ny duschad och med en fet godis skål bredvid mig. Underbart !

Jag tycker synd om min familj där hemma ( eller hemma och hemma ) som sliter med att få allting klart. Städa packa och flytta. Känns som om jag smiter ifrån de där lite. Men ni ska veta att jag tänker på er !!! och jag städar i mina tankar ;)<3333333skämt o sido. Jag drömde faktiskt en mardröm inatt. Och de var att mamma skällde på mig för att jag hade diskat. wierd?:S

Jag tror min mormor försöker göda mig :O



Just nu: godis,ljus och absolut inget mer.



Nu ska jag bara ta de lugnt. Njuta av tanken på att jag går på lov i morgon. Sedan ska jag läsa sammanfattningen av matten när jag lagt mig i sängen. som en liten godnattsaga. och där sätter jag punkt.

Pussar och kramar

// Myspys Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0