blue as a boy can be

Tjo :)

Igår va jag som sagt med veronika till skolan, de va trevligt! Men fy va trött jag va efter att ha gått upp klockan fem, haha. De är man inte så van vid! Kom iaf hem vid tio, vi slapp alla förseningar med tåg och bussar så de va jätteskönt, men jag somnade nästan direkt när jag kom hem. Fast ändå kändes de som om jag sovit fem minuter när jag vaknade, men duktig som man är kom man iväg till skolan i tid iaf! Haha. I skolan hade vi datakunskapprov, de gick bra tror jag. Skönt med dator så man bara kan gissa och klicka sig fram :P Sen på eftermiddag åkte vi som vanligt skidor, börjar bli liiite tjatigt nu men finns de snö så finns de! Vi åkte iaf till tveta och åkte. Jag, minna och matila gav oss ut på 5 km spåret och de kändes eeevighets långt! haha antar att vi va lite slöa ;) menmen de va kul iaf!



min hurtiga klass ;) <3

Nu sitter jag och kollar på the biggest loser och äter kladdkaka, haha de passar inte så bra ihop! Idag ska jag gå och lägga mig ganska tidigt så jag får sova läääänge, plus att jag har sovmorgon imorrn också så de är skönt :)

Men ha en bra kväll /frida'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0