Hela Sverige gråter

Hellååå !

Ojj ojj vad de regnar! Men så länge de regnar och inte bara är grått är de okej med mig, Regn är MYSIGT !

Igår cyklade jag till nykvarn efter jobbet. De kändes vill jag lova men de kändes bra efteråt. Jag mötte frida när hon slutade jobbet och sedan gick vi in till henne och började kolla på film. När emma kom så körde hon oss och malin till centrum där vi hämta hem mat. Gott ! Sen kollade vi klart på filmen och lotta kom. Vi drog vidareför att träffa pojkarna och det slutade med allsång hemma hos niklas.haha

Inatt vakande både jag och frida av oskvädret och alla blixtrar som lyste upp rummet, jäklar vad de dånade !Men i morse när jag tog bussen till jobbet var ovädret borta iaf och tur va väll de ;)

Så jag jobbade idag och nu sitter jag hemma själv och bara chillar.Och ska nog fortsätta så också...



I tisdags var jag på allsång också. Den dagen var de sool !

Time to goo

Puss<3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0