Is that a smile on your face?

Heeeeeeeej :D

Igår var de sista dagen på jobbet. FYYYFAAAN VA SKÖNT ATT SLIPPA KLIVA UPP PÅ MORNARNA NU !!!!!nu e jag ledig !!!åhhh hahaha


Efterjobbet åkte jag hem och fixade mig och käkade lite innan jag tog bussen in till frida. När lotta, emma och mirva kom så började vi grilla, eller ja lotta.....Sen satt vi ute på altanen och åt och prata. Efter ett tag kom rebecca och christoffer. DE andra gick in och kollade på film medan vi satte oss och spela kort !Sen gick vi ut för att snacka med patrik och efter två timmar  kom vi på att vi kunde gå in. Smart asses !

I morse drog iaf frida till jobbet men jag låg kvar och sov, hur bra?haha nu har jag precis ätit frukost och frida kom hem för lunch. kanske ska vara social?

Pusshejs !


// veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0