I am safe when I am in your arms

Holy mother I am here again !

Hej brudar och ( vad e motsatsen mot brudar för killar? )pöjkar. Skolan var bra. Gjorde uppsättning och sen slingor. Efter de var de elevrådsmöte.

När jag kom hem från skolan var de två tanter som var här och pratade med mamma och nicklas eftersom vi ska bli vad de nu kallas stödfamilj eller nått. Vi ska få ett barn som av någon anledning måste ha ett annat hem. Vilket betyder att jag ska få ett syskon hehe

Sen åt jag mamma och nicklas wok och nu har vi ätit glass. Gött!

Just nu pratar jag med malin och jag e gla för hennes skull !Själv ska jag fortsätta i den där förbaskade boken och sedan kolla oc. Som förövrigt är min nya drog ( inte för att jag hade någon innan men ). I morgon är de sovmorgon vilket gillas till tusen !:D

Skulle gärna sitta på ett plan nu, till ett varmt land !


Hah lägg märke till att jag håller boken i handen. Doktor glas. Kul att de där e två månader sen och jag fortfarande inte har läst ut den. Hur mycket säger inte de om att jag älskar att läsa? <3 åhh fantastiska doktor glas <3<33<33<3<3<3<3

Nej fyy fan.Har precis druckit hostmedicin och jag hoppas verkligen de blir bättre! Ingen tid att spilla på sånt......


Ha en skön tisdagskväll, puss <3

// veronika


Kommentarer
Postat av: Lotta

9 DAGAR MIN SKÖÖÖÖNA!

2010-12-01 @ 10:05:15
URL: http://lottafredrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0