OC

Helloj ! :D

I lördagskväll kom Frida till mig och vi handlade glass och chips och låg i min säng hela kvällen och bara slappa och prata. Mysigt. På söndagen åt vi adventsfrukost och sedan träffade vi lotta på stan för lunch.

Hela söndagskvällen gick åt till plugg och idag var de skola igen. Dock hade vi ingen engelska så vi slutade rätt tidigt :D

Sen jag kom hem har jag bara pluggat och kollat på massor av oc avsnitt ( sorry lotta, jag e fast nu ) och de e så jäkla bra !!! Gråter och skrattar allll the time hehe



Nu ska jag läsa lite mer ur svenska boken och sedan ska jag bara myyysa ner mig i sängen med mera OC <3

Puss <3

// Veronika



Kommentarer
Postat av: jared

inte coolt

2010-11-30 @ 09:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0