En gråå söndagsmorgon sista oktober

Godmorgon

Vakande halv tio trodde jag, men eftersom de är vintertid nu så var klockan bara halv 9. Jag däckade nämligen innan tolv igårkväll. Men nu är de höstlov och jag och Paulina sistter i köket med varsin dator och tittar ut mot ett grått södertälje.



Uhläää

Tänkte att jag skulle visa färgen på mitt hår också, men jag ser så förjordat morgon sliten ut så det får bli på endast håret haha



Syns kanske inte så bra men de e verkligen mycket mörkare på längderna än där uppe. Inte så vackert kanske , men jag är frisör och jag måste prova massor av nya saker, för det är bara kul och jag måste experimentera för att kunna lyckas på andra sen !!

Nu måste jag bara kutta av en bit av håret. De slitna ska bort, har dock faktiskt klippt en bit själv. Ganska stolt faktiskt ;)

Nej nu ska jag chilla galet och äta upp resterna av glassen :)

Puss och kram <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: Malin

snygg färg på håret veran;) och då är vi lika för mitt är mycket mörkare i längderna(vilka längder btw) än i botten:P

kan inte jag få klippa dig;)

puss<3

2010-10-31 @ 19:44:44
URL: http://malinolssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0