Lördagkväll

Tjooooooooo bree

Igår jobbade jag och idag jobbade jag och vet ni? Jag behöver inte söka jobb nu för jag har jobb på salongen, ska bara höra av mig om när jag kan jobba and that is great ! Fick pengar för att jag jobbade idag också även fast de "egentligen" tillhörde praktiken, snällt! Jag fick även lite produkter :)

Efter jobbet idag stannade jag och handla lite grejer innan jag for hem. Jag är nu ganska möööörrrk i håret dessutom, skönt att bli av med de solblekta, fast de tog lite väl mycket på topparna !

Förra veckan gick en släkting till mig bort, efter massor av lidande. Jag vet att han har de bättre nu, men det är klart de känns ändå. Klok man, läs om honom här :http://www.lexikonettamanda.se/show.php?aid=22184. En riktigt duktig tecknare. Vi är iaf hemma själva i helgen jag paulina,lovisa och emma eftersom mamma, nicklas och evelina är uppe i ångermaland och städar ur alfs lägenhet.

Eftersom jag jobbade både i går och idag har jag varit helt slut, så vi har bunkrat upp med lite gottis och ligger nu och kollar på en film som går på tv, myyssssss






Hoppas alla har en bra lördagskväll :)

pörre <3

// Veran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0