Shopping Fredag

Hej och hå mina vänner !

Slutade 11 idag och åkte hem och dog en stund. Vid halv 3 gick jag mamma och Evelina ner på stan i jakt efter bikinis och visst kom jag hem med de också !

Den mörKblåa överdelen kommer från HM och de andra två kommer från BIK BOK.



Sen har jag troligen köpt världens skönaste tröja också som jag inte kan hoppa ur och inte lär kunna på ett tag. Blir perfekt på stranden i sommar att bara kasta på bikinin eller instoppade i ett par shorts.

Den kommer också från BIK BOK, men färger gör sig inte rättvisa. Den är mer röd/orange och inte alls rosa !



Jag e super nöjd. Pengarna rullade in i idag och rullar ut lika fort ;) haha........... fast nää

Idag skulle jag på inflyttningsmiddag men ligger hemma med min förbaskade hals istället. Fy fan jag har verkligen aldrig haft såhär. Usch !

Så nu ska jag spela lite musik, fixa lite på mitt rum och sedan blir de fredags middag med mi familia <3

Puss <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0