Ny vecka !

Måndag och ny vecka. Första hela veckan och man lär ju vara lite död på fredag. Men då väntas de roliga bravader och så även på lödagen så de är bara att kämpa på !

Igår kväll kom lotta hit och vi kollade lite resor med mamma. Idag ska jag hem till henne efter skolan och boka, UNDERBART <3

Fast jag är ju så jävla äckligt flygrädd att inatt har jag BARA drömt om plan som störtar. Fy fan. Men ja de ska väll gå bra !

Dagens klädsel:



* Blus- gianini
* Tights- HM

Vaknade av mig själv i morse efter att ha sovit i typ 10 timmar. Ska strax rulla iväg till bussen för att möta malin i årsta och gå till banken i liljis, där efter ska vi dra på lunch och sedan blir de 3 timmar frisörlektion.

Hoppas alla får en bra måndag !

Puss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0