Årsresumé- 2011

Så var de dags igen. För den årliga årsresumén ! Vill börja med att skriva att det här året har rockat skiten ur mig. Jag har verkligen haft världens bästa år och jag kommer ALDRIG glömma 2011.

Januari:

I januari handlade mycket om träning och jag tränade otroligt mycket, jag tänkte noga på vad jag åt och hur och vad jag tränade. Jag piercade också om naveln och tog en del dagens outfits. Lina hade sin 17 års maskerad fest och min lillasyster fyllde 3 !









Februari:

I februari handlade alllting om att klara skolan och vintern samtidigt. De var plugg,plugg,plugg som gällde och egentligen inte så mycket mer än så. Jag shoppade en hel del i februari och tog massor emd dagens klädsel. Annars var de hockey med lotta, jobba på goldwell, fika hos mormor, jobba på handelshögskolan och bara mys som gällde.









Mars:

I mars blev jag ett år äldre. 18 år. De firades med middag hemma hos mig och utgång. Jag lotta, frida och ellen åkte till romme för skidor, jag färgade håret mörkt, dog i läxor, firade christan som fyllde år och bowlade med skolan. Mars var månade som bara flöt på !












April:

April var en sjukt rolig månad. De hände så mycket nytt och spännande ! Malin hade inflyttningsfest, 90-tals tema i skolan, jag tog vårpromenader, vi grillade för första gången i vitan, min lillasyster blev 14, firade påsk hos mormor, solade vid maren, åt första glassen och firade valborg med lina och ellinor.













Maj:

Maj månad och snart sommar, de kändes i hela kroppen ! Min lillasyster fyllde 16, jag var på en mysig hajk, Var på johnossi på grönan med tjejerna, hemmafester, sommriga dagens klädsel bilder, cider på uteserveringar, rix fm festival i kungsan, Käkade middag med min morbror och hans tjej Emma på vapiano och gick sedan på opera, mellis i solen i kunsträdgården, Visning med klassen där jag var konfransé, fika med klassen i en park.












Juni:

Äntligen blev de sommarlov, Frida fyllde 18 vilket firades och Julia fyllde 18 och hon hade maskeradfest. Det var midsommar, cykla i regnet, nattbad,nationaldagen, frukost på terassen, sol och värme !
 














Juli:

I juli packade jag och Lovisa väskorna och for upp till vårat underbara Piteå ! Annars, var de bad, fest, grillningar, mysiga middagar, grönalund, bio, träningar, allsång och 3 veckors jobb.












Augusti:

I agusti fyllde lotta 18 år, emma fyllde 20 och min storasyster fyllde 20. Mycket födelsedagar med andra ord. Jag var fri från jobb igen och njöt av alla lediga sommardagar. De var kräftskiva, prideparad, jag var hemma själv en vecka, familjen åkte på kryssning, vi var ute med båten, bar sommarkläder, picknickade och allt man gör på sen sommaren. Dessutom rullade skolan igång igen !















September:

I september var skolan igång igen på allvar, men de var inte vi. Jag lotta och Frida packade våra väskor för en vecka i Grekland på ön Zakhyntos. Galet, spårat och oförglömligt. Lotta hade även maskeradfest hemma hos sig, aktivitetssdag,Utgångar, mamma och nicklas firade 1 år som gifta och de var mycket model jobb i skolan.











Oktober:

Hösten har rullat på otroligt bra och i oktober var vi på parlamentet, gick höstpromenader, många spårade utgångar, Gick på marknad, var ute och sprang ungefär hela tiden, firade halloween, gick på gymnastikkurser och så får vi inte glömma skolan då !








November:

Månaden med praktik, långa dagar där man bara stirrar på klockan som står stilla, men jag rev mig igenom den perioden också. Min mormor fyllde år och så även min morbror, vi var mycket ute och roade oss, skol korten kom och de var mycke gymnastik.











December:

Månaden som vi befinner oss i nu har innehållit både de ena och det andra. Högskolemässa, Malin 20 år, Julbord, pepparkaksbak med lotta, snöbollskrig, Goldwell visning, Jobba på nobel, Julafton, avslutnings middag med tjejerna,party och lina 18 år.
















Här har ni alltså en sammanfattning av mitt 2011 !! Jag har lärt mig så mycket i år och haft så himla kul på vägen, men framför allt så har jag mått bra 2011 !! De blir svårt att ta farväl av ett grymt år, men de är bara att blicka framåt, nu kan de bara bli bättre <3

Puss <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: Malin

åh vilken fin årsresumé och grymt att höra att du haft ett bra år! jag var ju minsann också med på några hörn där med inflyttningsfesten och födelsedagen :D jag gjorde ju också en resumé förra året och insåg att jag ju borde göra en i år också... det är så trögt att komma igång men sen är det ju riktigt kul! kanske det jag ska ägna min bakisdag till imorgon helt enkelt =) PUSS

2011-12-31 @ 13:42:45
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0