I dont care

Vilken otroligt mysig jul jag har haft. Tänkte inte skriva så mycket men bilder kan ni få !

Julafton
















Jag hade en jätte bra julafton som avslutades ed midnattsgudtjänst vid 11 i kyrkan. Tände ljus för dom jag älskar och för tro och hopp om framtiden. Tack min fina familj för alla fina julklappar också <3

Igår var de jul hos kerstin och sedan var de party på kvällen på ett knökat the strip, hej svett...







Jag och lotta höll på att blåsa bort när vi gick hem inatt och de gick knappt att sova för vi trodde att fönstret skulle blåsa in. Storm och sova på 9:onde våningen är inget att leka med. Dessutom hörde vi när ett träd gick sönder och när vi tittade ut i morse var de ett dö stort träd !läskigt hehe

Idag har vi varit och fikat hos mormor och nu sitter jag hemma igen. Tänkte dra på mig mjukisar, kanske ta ett bad, kolla massor av nya filmer, dricka te och hälla i mig vatten. Blivit ganska mycket av de goda på senare tiden ... ;) Tur att jag har fått ett gymkort,sport bh, vattenflaska osv i julklapp.  Stranden 2012 here i Come
 !!!

Nääää, time för chill. Hoppas alla fått en fin jul !

Puss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0