Torsdags kväll

Varför är jag alltid så jävla trött????? De börjar bli lite tjatigt att vara helt utslagen klockan 8 på kvällarna. INTE OKEJ

Bra dag i skolan. Anton på färgteorin och de var grymt bra, känns som man lärde sig jävligt mycket !!! Och hej vad de verkar som om jag har en svärdag idag !!!!

Ne fyfan tänkte jag skriva ( och gjorde de också? ) inga mer svärord. Kom nyss hem från gymnastiken. Bra dag och nu sitter lilla jag här och lider av en fet huvudvärk. Najs. Lilla och lilla btw får hem brev efter brev efter brev nu känns de som med folk som påpekar att jag snart fyller 18,hmmm undra vad dem har tagit.

Dagens klädsel:



Ja ni ser ju på bilden hur pigg och glad jag var i morse. Kanske är de okej att vara lite sliten när man kliver upp 5?

Ja herregud vilket flummigt inlägg. Jag kanske ska hoppa i säng med detsamma. Vore så himla skönt att bara få sova. Sov helt sjukt dåligt inatt!

Fast de får nog dröja en litens stund iaf. De är inte riktigt okej att gå och lägga sig kvart över 8 hahah

Puss <33

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0