Dag 4- Mina Mål / Drömmar / Önskningar

 Det här nog den punkten på listan som jag skulle kunna skriva mest om.  Jag har så sjukt höga mål, stora drömmar och aldeless för många önsknigar. Grejen är den att det är bara få som vet vad dessa är och ingen vet allt. Jag tror inte heller att jag vill att de ska vara "öppet " för alla att veta dem. För att jag ska kunna nå de behöver dem vara lite hemliga så jag kan få jobba med de ifred. Låter skummmmmttt men de e lite så jag jobbar ;)

Men dock kan jag säga att många av mina mål och sånt inte har med sverige att göra, så jag antar/ hoppas och vill att de blir att bo utomlands ett tag/ några år. Och om de slår in blir de AWESOME. Men som sagt I keeppp it to my self.

Sen har jag ju små drömmar så som att Gifta sig, Mata alla hungriga barn i världen , Hoppa fallskärm, Kunna surfa , Resa jorden runt och besegra cancer osv.




Så nu vet ni, hoppas att ni i framtiden får se vad de är jag kämpar mot ! ;)

Nu ska jag njuta av att veta att ingen väckarklocka ringer i morgon :D

Dröm söta drömmar sötnosar <3

// Veronika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0