Pick up all the broken glass

Känns som jag lägger in lite meningslösa inlägg lite då och då här i bloggen! Haha, kanske dags att ta tag i det på riktigt. Brukar låta så, ja.

Idag har varit en helt vanlig måndag i skolan. Känns som livet går i rutin just nu. Skola plugga skola plugga. Vill bryta rutiner och göra något nytt. Känns som varje dag är en måndag just nu. Men det blir vad man gör det till! Och lite flyt har jag faktiskt haft på senaste tiden. Har genom ett felsms fått jobb på Scaniarinken. I alla fall för en match imorgon, då det är gratismatch och massvis med folk. Sen får man se hur det blir efter det. Hoppas det inte rinner ut i sanden bara!

En liten update så ni vet att jag lever, nu blir det ett one tree hill avsnitt innan jag går och lägger mig. See you!
/Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0