Midsommarafton 2011

Fick en otroligt fin midsommar igår !

Började med att jag mamma,paulina,nicklas och evelina åkte till mariefred för att dansa kring midsommarstången och göra kransar. Vi stannade på vägen hem för att sätta blommor i kransarna.







När vi kom hem packade jag väskan och sen kom lotta och hennes mamma och hämtade mig. Vi åkte och lekte lekar och grillade mat. Myyyyysss. Allsång vid maten blev de också !!!












Senare fick vi skjuts till nykvarn och då mötte vi upp olivia och vandrade hem till en gammal klasskompis, eller the X kanske man ska säga !!!! ;) Där var de lite party party men vi drog efter en timme för att plocka 7 blommor under tystnad. Sedan gick vi hem till lotta och satt uppe till lååååångt in på natten och pratade om allt mellan himmel och jord. Ni är så bra tjejer att jag vet inte vad !





Himla fin midsommar. Nu sitter jag hemma igen, äter lite lunch och ska snart ner på stan med lovisa för att handla lite tidningar och godis till bussresan i morgon. Sedan måste jag packa de sista och duscha.

Puss <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: Olivia

über bra är vad ni är!!!!

2011-06-25 @ 17:42:09
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0