Godnatt 17 år !

Känns ganska konstigt och lite skrämmande att det här är min sista kväll som 17 år någonsin.

Idag var de sovmorgon och sen frisörlektion. Letade inspo till mina frisyrer till visningen och sedan provade jag ut en jätte avancerad luggföning på herr-docka ! Får se hur de går, måste öva men vore jätte kul att ha den på min manliga modell!

Annars plockade jag på mig två maria nila produkter och sedan for jag hem. Hemma har jag bara hunnit pluggat ( SKRIVIT KLART DEN DÄR JÄVLA ANALYSEN ! ), ätit middag och duschat.


Hittade lite gamla bilder som jag kan bjuda på ;)



Hahaha jag,mina systrar och min morbror !




De värsta är ju att man tyckte att man var så jäkla snygg (Y)

Nu ska jag hämta lite frukt och snart börjar Greys :D

Jag vet inte om jag kommer kunna sova eller om jag kommer ha för mycket tankar i huvudet. Känner mig ju som ett litet barn med fjärilar i magen..........

De här var mitt sista inlägg som skitunge. Puss på de !

Godnatt <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: Mamma P

Grattiskramar från mig!

2011-03-31 @ 07:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0