Kyliga Tisdag !

Var som en zombie i morse när jag vakande men piggnade som tur var till när de var dags att gå. Bussen var dock försenad 10 minuter och de var inte på grund av någon snö eller liknande, nej hon körde i 20. Seriöst jag kunde skåda varenda sten på marken utanför bussen och räkna varenda barr på träden. Vi är alltid som max typ 6 stycken på bussen mot hamn på mornarna och alla ska med tåget, bussen ska passa tåget. Men kvinnan visste tydligen inte vart gasen var och jag mssade tåget. Hon såg inte ens ut att fatta att hon sniglade sig fram................GAAAAAAHHH

I skolan var de frisörteknik. Jag gjorde två frisyrer. Sen fick vi reda på vem som vann projekttävlingen i skolan och det var JAG :D:D:D Så nu ska vi göra mitt projekt och jag ska få produkter från Maria Nila som vinst, göttans liksom !

Sen var de mentorstid och efter de hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra.




Nu sitter jag hemma igen och har smaskat i mig lite toast. Jag fryser så himla mycket, de var ju riktigt kallt idag faktiskt !!!

Ikväll blir de plugg och sen Sofias änglar och desperate housewives. I morgon är de sovmorgon <3

PS: Jag är så grymt sugen på godis just nu !



Vore inte helt fel?

Nu ska jag ta de lungt ett tag innan jag ska sätta igång med läxorna.

Puss på stjärten !

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0