if i used to love you baby

Jag älskar praktik! Göra skitjobbet och inte tjäna någonting på det. Bästa jag vet :) Synd att det bara är nio dagar kvar nu, verkligen! Det positiva är väl att jag kommer gilla skolan efter de här.

Får istället se fram imot Veronikas födelsedag på torsdag, hennes tjejmiddag på fredag, förhoppnigsvis träffa saknade klasskompisar på lördag, studentskiva nästa onsdag. Tänk positivt!

I helgen blev de jobb både fredagkväll och söndagmorgonen. På lördagen skulle jag, matilda, ida och minna äta ute. Ingen orkade fixa sig så slutade med att vi sunkade oss på kebabhouse. Lika bra. Sen hem till Matilda och tända massa ljus under "earth hour" och mysa med några fler fina klasskamrater. Lördagsmys på hög nivå.

Nej om man skulle tagga till morgondagen med ett One tree hill-avsnitt.

Hoppas ni har haft en bra dag iaf :) /frida


En picture från helgen på de!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kämpa på sistah!! Praktik suger men precis som du säger lär du dig i alla fall att uppskatta skolan :))))

2011-04-04 @ 20:59:27
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0