Namnsadagsbarn !

I morse sov jag ut coh gick inte upp fören strax innan 11. Är ledig idag eftersom jag inte har några rester. Dessutom har jag namnsdag idag, VERONIKA.

Jag har tagit de lugnt i soffan hela dagen ( är helt plötsligt jätte förkyld !!! ) och vid 2 gick jag och hämtade evelina på dagis och sen blev de mellis på balkongen. När paulina kom hem joina hon min solning på balkongen men evelina gick in för att kolla på tv. Vad märker vi efter en haltimme? jo att hon stängt balkong dörren och dragit ner handtaget så vi är utelåsta och självklart har ju ungen somnat i soffan också och hör inte när vi står och bankar och skriker där utifrån. Suck, vi fick helt enkelt sitta där ute tills nicklas slutade jobbet och var hemma halv 5 ungefär.

Nu ligger jag i sängen och har precis klickat hem en klänning och ett par skor från hm. 10 % rabatt för klubbmedlemmar !

Glädjen är som ett ljus, tänder du de för andra faller skenet tillbaka på dig





Nu blir de nog snart middag och sedan kanske jag ska försöka ta en promenad. Men jag vill inte reta min förkylning för mycket så ingen träning blir de idag !

Puss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0