Trouble is her only friend and he´s back again.

I fredags kom lotta och frida till mig och vi låg och kolla på idol tills de att vi åkte ner på för att köpa biljetter till nause, i mjukisar !!!haha

Igår så var jag hos mormor. Jag klippte henne och så fikade vi en hel del.





När jag kom hem så packade jag väskan och åkte till nykvarn där jag ,lotta och frida gick och handlade käk. Hemma hos lotta så lagade vi middag och taggade, fixade oss och satt sen på en knökad buss till täääälje.

Nause va FETT och de va så jäkla grym musik. Riktigt lyckat !!!










DET VA PARTY HARD SOM GÄLLDE.

Idag har jag lunchat med lotta och frida. Vi sågs igår ( eller okej lotta sov hos mig ) men ändå hade vi en hel del grejer att gå igenom. Förstår inte vad jag skulle göra utan dem. Ibland kan jag känna mig så typisk tonårig, just nu känns de som att allt händer och jag hinner inte med, min kännnnslor hinner inte med.Jag hade varit så LOST utan dom, fucked up och forever alone ( mer än vad jag är iaf). Vad tar man sig till när man gör saker man inte kan stå för?ohhh mmyyyyy

Hahaha anyway, ska strax äta middag och sedan ska jag ha tvättstugan. WIHOOOOO

Pussss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0