You are my heaven on earth

Igår gick dagen super snabbt vilket var helt okej skönt, måndagar är ju eller brukar vara ganska sega annars.

Idag har de vart salongen igen. Lunchade med mig själv forever alone på donken. Kom hem vid 6 och då var de middag och efter de har jag vart ute och gåt en rejäl runda och duschat.

På min arm bär jag nuförtiden de här fina armbandet som jag har fått av lotta. Nu bär jag modet med mig vart jag än går.



Nu ska jag gluffsa i mig en grapefrukt, hälla i mig vatten och kolla klart på en film jag började på igår.

Hare göttans <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0