Helg

Skolan idag va gooo. Psykologi och elvrådsfoto och möte. Kul foto iaf ! haha

After schoool drog jag lina och malin till huddinge, tog en promenad ( inte med mening) och sedan sökte jag plats på en salong men dem hade redan. Usch för praktiken.

Sen åkte vi hem to moi för snack och tacos. Nu har dem precis dragit och jag kollar idol med chips och dipp i sängen.

Här om dagen fick jag en mobil av Julia och Malin, HUR UNDERBARA VÄNNER HAR JAG? åhhhhhh vad ni är bäst !



By: Oliver sundberg

Så nu ska jag fredagsmysa hääääärrrrrrrrr :)

Puss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0