I wish nothing but the best for you

Igår tog jag mig en riktig kämpig PW på kvällen. De enda jag kände var mjölksyran som pumpade i låren och de var verkligen något enormt. Idag får jag sota för de med en sjuk träningsvärk.

Annars hoppade jag bara in i duschen och skrubbade bort  nästan de sista av grekland med socker och olivolja. Fy fan så jag har sett ut. usch !

Igår i skolan stod jag som linas modell i ett projektarbete vi håller på med och såhär såg de ut !



Foto: Joacim Berge

Idag var de upp tidigt som vanligt. Har dock börjat äta en otroligt bra frukost så nu håller jag mig helt okej mätt fram till lunchen. Denna frukost består av Fiberhavregrynsgröt med jordgubbar och mjölk, ett kokt ägg och sedan ett glas vatten med färsk citron. Nu e de Goda vanor som gäller om vardagarna !!!

Idag hade vi samhälle, skolfoto och mentorstid.

Senare idag ska jag hänga med lotta men nu ska jag gå ner och kolla up något till mellis.

Pusssss <3

// Veronika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0