Te och idol

De blev en powernap mitt på dagen innan lotta kom förbi en sväng för lite snack. Efer middagen så tog jag mig ut på en powerwalk och när jag var påväg till mitt " ställe " så kände jag bara hur mycket energi jag hade vilket slutade med löpning dit istället. Guud så skönt de var när jag kom fram för att köra styrka och pusta ut. När jag sedan raskade hem igen så kändes de jädrans bra !!

Men nu har jag dammsugit och bytt om till pyjamas.  Ligger i sängen med frukt och te och kollar på idol. Fan va killarna i idol suger, nästan precis allihopa !!!! så sjukt !!! tjejerna är verkligen så mycket bättre.........




Men nu ska jag kolla och i pauserna ska jag packa väskan och borsta gaddarna he-he

Hare gött people, pusss <3

// Veronika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0