Silver

I samband med att jag fyllde år och studentskiva och sånt så har jag en hel del nya smycken på smyckeshyllan. Tänkte visa er lite ( ursäkta dom riktigt kassa bilderna ) silvriga smycken som jag har fått.

Det här halsbandet fick jag av mamma på studentskivan. Gammaldags och riktigt fint.



Det här halsbandet fick jag av Sofia och anko när jag fyllde år, löööv it !



Dessa underbara örhängen har jag fått av Lovisa. Går att använda i alla lägen !



Dom här yber tjejiga ( typiska veronika örhängen ) fick jag i mitt påskägg av mamma. Det står ! made with love" på dem.



Det här silverarmbandet fick jag av stephanie och bella !. Jag är helt kär i det. Kommer från märket snö.



Rosarmbandet har jag fått av Lovisa. Det är verkligen sååå himmmmmla fint och det passar skitbra tillsammans med det armbandet över !




Ingen av bilderna ger smyckerna rättvisa men ville visa det nya i smyckes väg som pryder min kropp. Älskar dem alla !

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0