Andas ut

JULLLLLLLEEEEEEEEEDIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGT HEEEEEEEJ !
 
För nu har jag jobbat klart för den här terminen och tar julledigt fram till 8 januari. HIMLA NICE JA !
 
Morgonen började kaos. Kom ner till bussen och får stå och vänta, när bussen väl kommer kör den bara förbi med texten "fullsatt", MEN JAHA KANSKE SKA SÄTTA IN EN EXTRA BUSS DÅ ELLER?!?! nej nej fick vänta en halvtimme på nästa och när den väl kom försenat tänkte jag att nu missar jag bussen till nykvarn för att min buss e försenad. Så jag ber min chafför att ropa på 780 och be den vänta in även fast vi har jätteförsenade och han tyckte nog jag var dum som trodde att den skulle vänta ! Men när vi kommer ner till centralen så ser jag att 780 börjar åka så jag bokstavligen kutar efter och då stannar den och så säger han jättetrevligt " var det du som skulle med? ". Så himla bra chaffis som väntade 10 mnuter !!!
 
Så det var min kaosade morgon...........
 
 
Snacka om "what to do " känsla denna morgonen
 
Har iaf kommit hem, ätit och duschat och nu glidit ner i mjukiskläderna. Imorgon ska jag hänga med brudarna på stan och sedan åka till Johannes. I helgen ska jag städa rummet och julfixa. Ledigt och jag ska andas uuuuttttttttttttttt
 
 
Hoppas alla har en bra lillördag.
 
Puss <3
 
// Veronika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0